Laatste dagen Oahu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu Laatste dagen Oahu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Oahu

Door: larsesther

Blijf op de hoogte en volg Lars

09 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Onze reis hier op Oahu zit er bijna op. Echt een fantastisch eiland. We hebben alleen hier al bijna 500 foto's gemaakt. Alles is zo bijzonder dat je constant fotos wil maken.

We hebben het hele eiland kunnen bekijken en alles gedaan wat we wilden doen. Helaas niet kunnen snorkelen bij de mooiste plekken omdat de "surf's up" was. te grote golven waardoor er niets te zien was en het te gevaarlijk was om het water in te gaan. De movie tour was erg leuk. Veel bekende locaties gezien uit films, echt veel films die hier worden opgenomen!.
Verder hebben we vandaag de hele kust langs gereden en kwamen stranden tegen, zo mooi hebben we het nog nooit gezien. Morgen doen we lekker rustig aan en gaan we maar eens even op t strand liggen bakken hier op Waikiki beach. Dat is er nog niet veel van gekomen. Om 4 uur moeten we weer inchecken op Honolulu Airport want om 6 uur vertrekt onze vlucht naar Maui. We horen hier zoveel mensen "You gonna love Maui". We zijn heel erg benieuwd!.
Verder gaat alles prima elke morgen om 06:30 gaat het wekkertje zodat we het maximale uit de dag kunnen halen. Groetjes van ons en tot de volgende update, dan vanaf Maui!!

• 10 September 2011 - 09:31

Papa En Mama Midlum:

Wat een fantastische reis zeg en wat zullen jullie genieten. Dit vergeet je nooit weer, een hele ervaring. En wat een mooie foto's.
    We mogen straks wel een dag uittrekken om alle foto's te bekijken.

Liefs en een dikke tuut van ons

• 10 September 2011 - 10:51

Eus:

Jeetjuuuuuu, wat een mooie wereld daar, fantastisch enne ut mooiste komt nog......... groetjes loes en Eus.

• 11 September 2011 - 02:39

Astrid:

Heeuj! Mooie foto's weer hoor! Goede reis voor straks! :)
    Groetjes vanuit het MCL :P

• 11 September 2011 - 21:15

Eus:

Het gras is er weer af, natte boel, maar goed. Nieuwsgierig naar volgend verslag, morgen eerst naar sneek voor knie, wat ik al weet........ Ga te bedde,
    oant moarn!!!!

• 13 September 2011 - 22:04

Loes:

wow ed wat mooi

• 14 September 2011 - 05:50

Jan En Dominique:

Mooie foto's hoor! Benieuwd naar jullie volgende verslag