Terug in NL - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu Terug in NL - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu

Terug in NL

Door: larsesther

Blijf op de hoogte en volg Lars

20 September 2011 | Nederland, Harlingen

Helaas zit de reis erop!. We kijken terug op een prachtige tijd. Hawaii is voor ons vakantie land #1. We hebben gewoon heimwee en vinden het maar niks om weer thuis te zijn. Ook hebben we flink last van de Jetlag. Vanmorgen waren we om half 5 klaar wakker. De hele dag voel je wat suf en raar in het hoofd, hopen dat dit de komende dagen minder wordt.
We vonden het erg leuk dat iedereen zo enthousiast was over onze reis. Binnenkort maar snel alle foto's kijken!

Groetjes en bedankt!,

Lars en Esther

• 20 September 2011 - 18:08

Eus:

Leuk dat we zo mooi mee konden genieten Dankkkkkk, Pa.

• 20 September 2011 - 19:55

Greetje:

Lief van jullie dat wij met jullie "mee" op reis mochten. Bedankt voor de leuke verslagen, ik weet niet hoe het de overige volgers is bevallen, maar wij keken na het lezen van de ene al uit naar de volgende :-)

En dan die foto's, echt niet normaal meer. En dat hebben jullie gewoon keihard in het echt mogen aanschouwen. Zoiets zie je alleen maar in een film. En eh......tja, op foto's dus. Kom maar op met die 1200 stuks.... ik kan ze hebben **grijnzzz**

x Greetje