Laatste uurtjes in Maui - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes in Maui - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes in Maui

Door: larsesther

Blijf op de hoogte en volg Lars

17 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Helaas zit het er bijna op, het is nu 19:30 en om 22:45 vertrekt ons vlieguig naar Los Angeles. Daarna door naar Washington en vervolgens naar Amsterdam. We zien erg op tegen deze lange reis en hopen dat we wat kunnen slapen.
De afgelopen dagen waren echt super, we gaan het hier echt enorm missen en willen niet naar huis. We hebben een paar nederlanders ontmoet waar we mee zijn wezen uiteten. Deze kwamen we tegen toen we in de surfzaak liepen, toen ineens iemand vroeg: ben jij Lars de Groot? Van windsurfing.nl (het surf forum) . Hier de afgelopen dagen mee gesurft. Hoe is het mogelijk...

Gisteravond zijn we bij Ed & Sue geweest. Wat een prachtig huis hebben die zeg! Het was erg gezellig en we zijn hier zo'n beetje de hele avond gebleven. We hadden moeten bellen dat we kwamen dan konden we bij hun verblijven zeiden ze nog. De volgende keer waren we in ieder geval welkom.

Tot snel allemaal voor de rest van de verhalen en foto's (1200+)!!

Groetjes Esther en Lars

• 18 September 2011 - 08:40

Erwin En Danielle:

Wat jammer dat het voor jullie er al weer bijna op zit, wat gaat de tijd snel he.
    Succes met de terugvlucht en gelukkig hebben jullie mega veel foto's ;)!

Xx.

• 18 September 2011 - 11:28

Greetje:

Wow zeg, wat een ervaring deze reis. Dit neemt niemand jullie meer af! Een hele goeie reis terug en kleed je goed aan wanneer je in Amsterdam uit het vliegtuig stapt, het is hier minstens -3 nu ;-)

• 19 September 2011 - 22:15

Eus En Loes:

Zoooo blij onze kids weer thuis.