Aloha! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu Aloha! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu

Aloha!

Door: larsesther

Blijf op de hoogte en volg Lars

04 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Zooo waar zal ik eens beginnen! Er is alweer zoveel te vertellen. Te beginnen bij onze vlucht vanaf Los angeles naar oahu.....een reis van 5,5 uur. Halverwege de vlucht begonnen we wel ons nocht te krijgen van het vliegen maar goed met het vooruitzicht in t achterhoofd ;). Om half 4 zijn we geland op oahu. Een beroerde landing want vliegtuig daalde heel langzaam en bleef lang 'hangen' boven oahu. Ik werd hier toch wel wat beroerd van en eigenlijk hele dag nog gebleven. Eenmaal vaste grond onder de voeten hebbeb we onze ogen uitgekeken. Wauw wauw wauw. En idd heleen de geur van tropische bloemen ruik je, heerlijk! Om half 5 aangekomen bij hotel en daar eerst naar de kamer gegaan. Een kamer op twaalf hoog en aan de drukke winkelstraat. We konden allebei eigenlijk meteen wel slapen zo gaar waren we van deze reis. En nu ook nog eens met 12 uur tijdsverschil. We hebben toch nog de energie gevonden om nog even rond te kijken. Aangekomen bij Waikiki beach krijg ik kippevel (ondanks dat het erg warm is :p)! Het echte Hawaii gevoel.....palmbomen overal echt heel mooi. Kijk de fotos maar ;).

vandaag zijn we naar daimond head geweest. Dit is een oude vulkaan vanwaar je over heel waikiki en honolulu uit kunt kijken. We zullen zsm wat fotootjes uploaden. We hebben trouwens om een andere kamer gevraagd en gekregen. Vaak wakker gelegen omdat het erg rumoerig was. Hopelijk vannacht een betere nacht!

aloha en mahalo
esther en lars

• 05 September 2011 - 07:29

Eus:

Jaaaaaaaa mooi hoor, wat een wereld. Wat een grote stad dat honoluloe, heerlijk man alleen al de zon, tis hier k.. met peren, dus genier er van groetjes van ons 3en, Pa.

• 05 September 2011 - 07:29

Mam Betty:

Moooooi daar zeg. Nou voorlopig hoeven jullie een weekje niet te vliegen. Lekker genieten maar van alles daar en vooral van het mooie weer.

• 05 September 2011 - 09:58

Eus:

Hoi kienders,,,,,,,, hier hele grote brand, frisia brandt af tot de grond toe. 125 man werkloos, auto's personeel verbrand, drama!!!