in-checken bij het ETAP hotel - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu in-checken bij het ETAP hotel - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lars Groot - WaarBenJij.nu

in-checken bij het ETAP hotel

Door: larsesther

Blijf op de hoogte en volg Lars

31 Augustus 2011 | Nederland, Schiphol

Inmiddels is het zover, morgen 11:15 vertrekken we. De kriebels beginnen nu toch echt wel te komen.
We zijn net ingecheckt bij het etap hotel naast schiphol. Niks bijzonders en erg kleine kamers! Gelukkig hoeven we hier alleen maar te slapen. Lars trekt nog een biertje open (zn slaapmiddeltje ;)) en ik lig lekker op bed tv kijken. Als alles volgens plan verloopt zijn we 17.30 uur in Los Angeles (nederlandse tijd 02.30 uur. Volgende update waarschijnlijk vanuit Chicago O`hare.

• 31 Augustus 2011 - 21:04

Dominique:

Niet de LA en nieuwe Hawaii sticker vergeten he.

• 01 September 2011 - 05:58

Greetje:

hee lieve schatten, een hele fijne vakantie gewenst. Doe voorzichtig en pas goed op jezelf en elkaar!! En vooral niet vergeten te genieten met de grote G.

Dikke kus

• 02 September 2011 - 18:08

Astrid:

Ik wil een nieuw verhaaaaaaaaltje! Wel gek.. het is daar nu gewoon 11 uur 's ochtends :P Hier komt straks hollands got talent haha!

• 03 September 2011 - 03:25

Lars De Groot:

Nieuwe update komt eraan Esther is druk.bezig. LA was echt heel leuk vandaag. we proberen wat fotos te uploaden. Domi we hebben een hele mooie sticker van Hollywood op de koffer hoor ;)